VOIP Telefonie

Goed bereikbaar zijn met Voip diensten is voor een bedrijf erg belangrijk. U wilt uw klanten immers zo goed mogelijk te woord kunnen staan. Daarbij kunt u gebruik maken van geavanceerde Voip diensten die het mogelijk maken om flexibel om te gaan met uw telefonische bereikbaarheid. De tijd dat u werkte met vaste telefoons die alleen werkten als ze op een bepaald vast punt werden ingeplugd ligt al vele jaren achter ons. 

Wat is Voip
Voip is de vervanger van uw huidige telefooncentrale. In plaats van de door KPN aangeboden ISDN lijn maakt voip gebruik van internet als medium voor het transporteren van de gesprekken. KPN heeft aangekondigd dit jaar te stoppen met het aanbieden van ISDN lijnen, waardoor overstap op voip onvermijdelijk wordt.

De uitgebreide Voip diensten van Becalled
Het gaat bij het aanbieden van Voip diensten niet alleen om het simpelweg telefonisch bereikbaar zijn. U kunt daarbij ook denken aan het automatisch inschakelen van een antwoordservice buiten kantooruren of het automatisch opnemen van telefoongesprekken voor trainingsdoeleinden. Het belangrijkste voordeel van Voip dienstverlening is wel dat u op iedere locatie bereikbaar kunt zijn op het door u gekozen telefoonnummer, ideaal voor flexwerken. U kunt uw bereikbaarheid automatisch instellen via de centrale door gebruik te maken van voicemail in combinatie met bereikbaarheidsschema’s en keuzemenu’s.

Voordelig bellen voor uw medewerkers
Door gebruik te maken van de Voip diensten van Becalled kunt u bellen tegen zeer scherpe tarieven. Onderling bellen van medewerkers is natuurlijk gratis. Ook mobiele telefoons kunnen worden gekoppeld aan uw telefooncentrale zodat u of uw medewerkers op iedere locatie bereikbaar zijn op een vast telefoonnummer.

Maatwerkoplossingen
Becalled onderscheidt zich doordat wij onze eigen centrales hosten. Dit in combinatie met ons software ontwikkelteam zorgt ervoor dat wij oplossingen aanbieden waar onze concurrenten alleen van kunnen dromen.

In ziekenhuizen, hotels en zorginstellingen zijn vaak maatwerkoplossingen nodig. Er moet Voip dienstverlening zijn voor zowel de medewerkers als voor de patiënten, gasten en bewoners. De actuele bel gegevens moeten automatisch verwerkt worden in bestaande applicaties of zichtbaar zijn op realtime overzichtsschermen.

Maar ook een callcenter, taxibedrijf, advocatenkantoor, restaurant en niet te vergeten uw bedrijf heeft eigen wensen die het werken net iets makkelijker maken. Wat u ook vraagt, of het gaat om een doorschakel app op uw telefoon, een koppeling met uw bestaande software of een complete maatwerkapplicatie, wij kunnen het voor u verzorgen.